Minikonfirmand i Brøndbyvester kirke

kodemm

I Brøndbyvester kirke tilbyder vi minikonfirmandundervisning  af børn i 2. klasse på Brøndbyvester skole og Park Allé privatskole hvert åri løbet af vinteren og det tidlige forår.

Minikonfirmandundervisning er en sjov og lærerig måde at komme i kontakt med kirken, få indblik i Bibelens fortællinger og stifte bekendskab med de kristne værdier på en hyggelig måde. Vi spiser sammen, synger, danser, tegner, og leger lege, inden vi som afslutning inviterer mini'ernes forældre til en børnegudstjeneste, som mini'erne selv deltager i.

Minikonfirmanderne fra BV bliver hver gang hentet efter skole af enten en af præsterne eller organisten, og går i samlet flok til Sognets Hus. Børn fra Park Allé privatkole bliver hentet af kirkebilen af præsten eller organisten.

Vi starter i 2024 op den 1. februar, og tilmelding kan ske ved at sende en besked nedenfor eller per email til:

Kordegn, Lars Rimmen Nielsen
Email: larn@km.dk eller